środa, 21 listopada 2012

miej wątpliwość

Przychodzi baba do lekarza.
oblepiona cała muchami 
-Co pani dolega?
-Panie doktorze, zostałam zmuszona....


Taa kawał ma wąsy do kolan 

też jestem zmuszony , dacie wiarę że cały czas choruję , czarny listopad (?), 
zapalenie gardła, oskrzeli,teraz znowu gardła 
obeszły mnie dwa biegi , nie żeby mi jakoś super zależało , ale kurde zapłaciłem za nie 

lipa trochę , pilnie obserwuję wagę ale na szczęście nic się nie zmienia , nie wiem jak z kondycją będzie , żeby mnie nie opuściła tylko 

Wiara w pronację i supinację .
Rzecz względna . 
Nie wiem czy w moich butach , zniszczonych juz całym sezonem ,jest jeszcze choć coś ze stabilizacji . 
Biegłem maraton prawie pięć godzin , stopy mnie nie bolały , stawy też tylko duży palec sobie odbiłem , właściwie to paznokieć , kolor zmienił . 
czy na to ma wpływ amortyzacja,stabilizacja, czy po prostu wielkość buta ?
Byłem na Kanałowej jak kupowałem buty , było niby badanie , teraz patrzę trochę przez palce na to wszystko . 
może takie badania powinni przeprowadzac lekarze, w jakimś instytucie , klinice. 
Jakie uprawnienia ma sprzedawca, bieżnia, komputer czy są to rzeczy przeznaczone do pomocy w ustaleniu diagnozy?
A co będzie jak gdzieś jest błąd , jak z uporem będę  kupował buty z pronacją ,a w rzeczywistości mam supinację , tylko sprzedawca się kropnął ?
Nabawię się kontuzji i do kogo potem kierowac pretensję , pewnie do samego siebie , za naiwność i głupotę 

czy ktoś ma podobne wątpliwości , czy ktoś jest ortopedą , czy ktoś napisze czy to wszystko jest wiarygodne , czy tylko marketing ?

chcę kupić nowe buty 

2 komentarze:

  1. Napisz coś więcej o badaniu. Biegałeś na bosaka? Pokazywali ci film w zwolnionym tempie? Pozwolili zmierzyć kilka par butów i sprawdzaliście jak się stopa zachowuje w poszczególnych modelach?

    OdpowiedzUsuń
  2. biegałem w skarpetkach, filmu nie było , był problem z kamerą , wszystko odbyło się metodą na oko :)
    buty przymierzałem ale liczyła się tylko moja subiektywna opinia
    i nie sprawdzałem jak się stopa zachowuje :(

    więc sam widzisz , stąd moje wątpliwości

    OdpowiedzUsuń